fredag 20 augusti 2010

Sammanfattning!

Har inte hunnit skriva i veckan. Haft lite o stå i. Men i morgon ska jag till Malmö me min finaste man & Mamma, Stefan, Hanna, Ante & Totte. Vi ska dricka o käka gott.. Sen blir de lite musik oxå såklart. Skulle ju egentligen sett Problem, min morbrors band, men så blev skitet inställt=( Skit trist!

I dag har Ja, Anna, Kidesen & Klara varit på Andys, Thilda hitta en Alice som hon lekte skit mkt me, helt plötsligt var Klara inte så intressant. Sen stanna Thilda en stund hos Gittan & baka lite pizza som dom sedan bjöd oss på.. Mycket god må jag säga, hon e duktig lilla bus.
Medans hon var där gick ja o Lowa en liten runda på stan & gjorde av me mina presentkort på HM. FAKTISKT hitta ja något, vilket jag inte brukar göra. Kläääder i love!!

Nej nu ska ja sova e GALET trött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)