fredag 24 september 2010

Lystring!!

Här om dagen när jag satt ute så kom de en kille "invandare" typ, polack, nederländare eller nått sånt, inte svensk i alla fall. Han gjorde massa tecken o viffta o hade sej, de han ville var om han fick ta några äpplen från vårt träd. Självklart sa jag. Han plocka några sen försvann han ner mot sjön o in i skogen. Jag har inte tänkt mer på de. Men i går kväll innan jag gick o la mej så plocka ja ihop alla festfimpar som låg på marken o la dom i en askkopp. I morse när jag skulle gå ut o gå med Lowa så låg alla fimpar överallt igen. ?! Fåglar äter inte fimpar i alla fall.... Kanske inte skulle sagt att han fick plocka äpplen.. Kanske inte ska vara så blåögd.. Nej tror ja ringer polisen, vill inte ha massa konstigt folk springande vid mitt hus. Tänk om Lowa ligger ute o sover i vagnen eller nått när en sån kommer... Nej usch... Blir lite orolig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)