onsdag 8 september 2010

My life




Sjukt längesen ja skrev. Allt e bra. Förra veckan va Thilda här, helt underbar vecka, allt bara flöt på & hur gosig som helst hela veckan.
I måndags så var ja me Lowa på babysim, så mysigt va de. & i går var jag hos tandläkaren, mindre mysigt.
Sitter & letar o funderar på vad ja kan ge min älskade Micke i födelsedags present?! Han fyller ju ändå 30, så något speciellt får de ju va, även om han inte vill fira de.

Jaha, Lowa sover & jag sitter här, funderar på om ja ska passa på o vila någon minut innan hon vaknar eller om jag ska städa=) ?! Svårt val...Tror de blir vila en stund.
På fredag e de sexparty som väntar. Se om där e något skoj;) & på lördag e de först kalas hos mormor, sen vidare till Båstad & umgås me syster medans pojkarna kaklar kök...

Haj så länge!!

1 kommentar:

  1. Lowa är sjukt lik mig som bebis...tror jag, fråga mamma! Hörde om babysimmet, myyyys. För din del kan det väl inte vara så jobbigt att gå till tandläkaren;) Kram på er alla

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)