torsdag 16 september 2010

Uppdateringar!








E lite dålig på att skriva.. Men händer ju inte sjukt mkt. Måndagar e det babysim me Lowa, onsdagar babysång... Sen min Thilda vecka händer lite mer, som denna veckan var de babysim i måndags me Lowa, sen hämta ja Thilda, sjukhusbesök, Tisdag simhallen me Erica & barnen, onsdag lekparkshäng, torsdag lugn dag, fredag blir simhallen igen me samma gäng, men denna gången blir de nog ugglebadet, lördag pizzakväll hos Erica & Macke åsså barnen såklart, söndag ikea.... Ja de var nog de... Just nu sover min minsting o min stora o sambon spelar mixmax & ja passar på o skriva lite!

Sååå otroligt intressant va?

Men den 29e sep fyller Picke 30, å då blir de lite suprise... =) Längtar!!

Jaaa jag glömde ju mitt lilla sexparty ja hade i lör, blev väldigt lyckat även om vi inte blev så många. Men ett himla roligt gäng blev vi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)