måndag 26 januari 2009

Buss O sliten!


Hejhej! Var vaken till kl 5 i natt, kunde verkligen inte sova. Låg o tänkte på det som hänt linus, o jag blir så himla rörd.
Helt plötsligt får man en tankeställare att ett liv kan ta slut sååå snabbt, så varför inte uppskatta varandra mer? Ja menar jag kände inte linus så väl ändå berörde det som fan. Tänk om det skulle hända någon nära. Man hade ju gått under.

Ja inga mer tråkigheter mer nu. Jag o Thilda har haft en mysig buss dag. Hon tjatar alltid om att åka buss, o jag menar så ofta åker inte jag buss eller behöver åka buss.
Men i stället för att ta bilen hem till mamma "mormor till Thilda" så åkte vi buss. Oj det var spännande=)
Sen åkte vi ju självklart hem me, men då var de inte lika kul. Men då var hon iofs trött me. Nu sover hon i alla fall o jag hamnade här.
Snart kommer väl Micke darling hem från repning så då blir det lite mys me han..

På tal om Micke, vi hade faktiskt en väldigt mysig dag i går, hände inte så mkt men bara var en mysig dag liksom. God mat, film o inga sura miner=) Vilket de iofs inte e såå ofta men ibland händer det ju att vi inte biter jämnt=)

3 kommentarer:

  1. Va mysigt att åka buss. Hon lär komma över det i tonåren, jag lovar!!!=)Ses på lördag, längtar! Kram kram

    SvaraRadera
  2. javisst är vi det :) blev tillsammans idag igen,haha!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)