söndag 25 januari 2009

Vila i frid Linus!


Världen e sjuk! Jag kände dock inte Linus så väl, men vi har ju varit på samma fester o så.
En vanlig lördags fest sluta nog inte som Linus tänkt sig, och inte hans kompisar heller. Så snabbt det kan gå o så fel det kan bli . Hans kompisar kunde inte göra något så dom stack och lät han ligga där själv, hur sjukt e inte det?
Men det jag inte fattar e hur en så begåvad o duktig människa kan förstöra sitt liv på det sättet?! Varför?

Slutsatts: Dont do drugs!!


I alla fall så har jag haft en rätt bra helg. Fest både fre O lör. En trevlig hemma fest som sluta med rätt mkt folk här i fredags, sen hemma fest hos familjen witte igår. Det bästa var nattamaten kl 2. Haha Timo ställde sig o gjorde TACOS till 20 pers kl 2 på natten, de tackar vi för!!

Så nu ska jag vila en liten stund innan min efterlängtade lilla ängel kommer=)!
Saknar henne sååå så fort hon inte e vid min sida=/.. Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)