onsdag 21 januari 2009

En bra dag i Lund!




Dagen började med att stiga upp rätt tidigt. Sen var det raka vägen till Nova, där kolla jag & Micke kolla affärer och köpte ett par jätte fina prinsesstofflor till Thildis "Hon blev glad". Sen skulle Micke köpa en bräda av en snubbe, så han mötte upp oss på Nova. Man hade ju förväntat sig att han skulle ha värsta skate stilen o så, men nej då, snubben har KAVAJ! haha. Men en trevlig och seriös säljare!
Sen stack vi vidare till Lund. Där Micke parkera i stan TRODDE han, haha nej vi fick gå hur långt som helst, lat som man e klagar man ju!
Sen kolla vi i ännu fler butiker. Micke köpte en hel jäkla utrustning till vår Åre resa. ååååh vad jag längtar. Vecka 7 på fre bär det av, sen kommer vi hem mån vecka 9.
Än så länge har jag bara en Mössa o en bräda så får väl se om jag hittar någon outfitt som man kan ha.
Money money money!!! Alltid ett problem.

I morgon ska jag faktiskt jobba lite. Ska träffa min klient kl 10, får se om han kommer, brukar vara lite si sådär.

Ja nu blir det tv o sen sova. E sjukt trött!!

Pusss

4 kommentarer:

  1. snacka om att jag ska bo hemma hos er då ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har en gammal skidoverall från 1990 om du känner för att köra retro ha ha. Hoppas ni får superkul! Jag vill också åka skidor ju....;)

    SvaraRadera
  3. Jasså du hanna de säger du=)

    SvaraRadera
  4. Klient? Jobbar du hos Lena? Kul isåfall! Nu ska jag anta den där utmaningen, jag har dragit mig lite för det men nu kände jag att jag hade tillräckligt med motivation :P

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)