tisdag 20 januari 2009


Nu har jag och Micke gått en runda i det fina vädret. Skönt o komma ut lite. Vi gick till bikupan "röda korset" de e sjukt kul o kolla begagnade saker. Trodde jag inte för ens jag träffa Micke. Haha..

I kväll blir det bara chilla, ska snart börja göra fiskgratäng. Blir nog med någon slags dill sås.

Sen e det kväll igen. Se hur Thilda är i natt. Hon har vaknat de senaste nätterna 6-7 gånger o vill ha välling o läsa saga, mitt i natten liksom. Sen slutar hon inte skrika för ens hon får det. O dessutom så vill hon inte ha välling mer en 1-2 gånger av dom 6-7 hon tjatar. Nej , vet inte alls vad man ska göra.
Ingen får ju någon bra sömn. Vi flytta till o me in hennes säng i sovrummet i natt för att hon skulle sluta, för hon vill alltid sova i vår. Och ska helst ligga på en typ. Så då kan man heller inte sova. Nu nu får vi se hur det blir i natt!=/..


Ja nu ska jag hämta henne i alla fall. Min lilla plutt! <3

2 kommentarer:

  1. Eller hur ? Jag är så glad! Second hand & sånt är skitkul :)

    SvaraRadera
  2. ja brorsan är en hejare på att hitta kul saker på second hand... önskar man hade haft öga för sånt. Stackars er när ni inte får sova! Det är kanske något övergående får vi hoppas! Hoppas allt e bra med er. Tänkte höra om ni ville komma upp lör 31e och fira min födelsedag? Mam och pap kommer på söndagen sen så ni kan ju åka med dem hem! Hör av er om ni kan. Kram

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)