torsdag 15 januari 2009

En helt vanlig torsdag!


Visst är det de, en helt vanlig torsdag. Fast lite bättre. Mikael och jag har haft en ovanligt trevlig dag. Först var vi i Kristianstad en runda "kanske inte så kul" men vi var ju tillsammans i alla fall. Vi framkallade foto, och titta lite i affärer & sen åt vi på domus, jo det e sant, domus har ett litet käk där=) Jo då, fina grejor, rödspätta & remuladsås blev det.
Sen var vi hemma och titta på lite film "Micke somnade", men det gjorde inget för det gjorde nästan jag med. Sen ringde Madde minsann, jodå, hon ville kolla film "igen"=) Och vi tacka ja! Så nu har vi precis kommit där i från och då fick jag ett ryck... Jag vill me ha en blogg!! Så nu har jag en blogg.
Nej men då får jag väl gå in o borsta tänderna nu, kl ska väl vara mkt har jag hört "det e ju en dag i morgon me".
Hörs i morgon.

Hejsvejs i lingonskogen

1 kommentar:

  1. Hej svejs själv! Vad kul att du också fixat en blogg=) Ganska roligt att få skriva lite om sitt liv...man reflekterar ju om inte annat! Ha en mysig fredagskväll för det ska vi! kram kram

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)