fredag 16 januari 2009

Röntgen!


God morgon! Okej kl e 12 snart, men har inte haft Thilda i natt så det blev lite sovmorgon=)
Om en timme ska jag sticka bort till röntgen här i Hässleholm, Micke följer me mig. Lite läskigt!
Som alla säkert vet har ju jag dumt nog bröstimplantat okej behöver inte ta varför "min ensak". Men nu e det så, och nu har antagligen bröstet SPRUCKIT!!! Så nu ska jag röntgas i dag, o har det spruckit får jag nya=)
Så nu vet alla det. Ville mest berätta för folk som kanske vill göra det, att det är verkligen ingen bra ide o göra det. Varför?

1. Dyrt.
2. Blir ALDRIG exakt som du vill ha dom.
3. Hälsorisk.
4. Otympliga.
5. Ryggproblem "beror lite på storleken".

Jag kan räkna upp en jäkla massa saken...

Jaja. Sen när jag har varit på röntgen blir det hem och diska och plocka undan lite innan min älskade dotter kommer.

Sen blir det vanligt fredagsmys=)

Puss på er

7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag visste inte att du hade implantat, måste ju bevisa att jobbet var bra gjort. Har också funderat på det, men skulle nog aldrig våga, feg som jag är.

    SvaraRadera
  3. haha. Finns ingen anledning o göra det egentligen. Men jag var inte riktigt nöjd efter jag ammat=( Men dum som man e gjorde jag de så snabbt. Jag vill ju ha fler barn.

    SvaraRadera
  4. Hur länge har du haft dom? För jag tycker att de ser naturliga ut, när man kollar på mina bilder. De klär dig. Gud vad dum jag känner mig, det är inte direkt att jag brukar spana på bröst, hahaha.

    Läste att du skulle diska idag. Det är kul med hög musik, men kanske inte läge när man har små öron (Thilda) i hemmet. Själv ska jag städa, urtråkigt det med.

    SvaraRadera
  5. Ja de e sjukt tråkigt, Jag brukar faktiskt ha hög musik på men som sagt just nu e de inte läge=)
    Ska du inte festa i dag då? Ja e sjuuukt fest sugen men ingen barnvakt o inga vänner näää skoja bara.

    SvaraRadera
  6. haha glömde svara på hur länge.. Typ ett år..

    SvaraRadera
  7. haha. nej jag är sjuk så det blir inget party alls. var hemma från jobbet idag. får bli party i veckan eller till nästa helg. ah typiskt, men som sagt kommer det fler helger att röja på. då är'e bara att köra. tror det inte är så många som ska ut, ingen som har pengar innan löning.

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)