onsdag 28 januari 2009


I dag har jag varit hos dr gerlee. Jodå, Han bad om ursäkt för dom knöliga brösten och sa att det tyvärr kunde uppstå ibland, men en operation var tvungen. Jaja, sånt händer, men ingen blir gladare än ja för då rättar han till lite här o var haha.
O jag behövde inte betala ett skit.

Sen efter besöket hos Marcus som dr gerlee heter i förnamn så stack jag o Micke till bilteama Oooooooh sikken kul affär asså "NOT"..

Nu sitter vi hemma, jag här o Micke vid ett fruktansvärt nytt dåligt program. Knight rider. Blä sikket trams, en talande bil, jo visst!!

I morgon e det städdag, o sen jobb o möte på fre, sen bär det av till älskade Maria på Lör=) Ska bli sååå kul!!
Blir alltid så nykär i Karlskrona<3


Puss o gonatt!!

3 kommentarer:

  1. Snygg bild....NOT! Längtar efter er vännen! Ses snart!

    SvaraRadera
  2. 1. Biltema är skitkul
    2. Knight Rider är en skitgammal serie (med David Hasselhoff i huvudrollen) som dom gjort en ny version på. Det var en dålig serie redan på 80-talet, fattar inte varför dom har gett sig på att göra om den.

    SvaraRadera
  3. Hej, kul att se att du också opererat dig hos gerlee, han opererade mig i förrgår. Är allt bra med brösten nu? Mvh Towa

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)