tisdag 27 januari 2009

Utan Micke!


Jaha då var kl 10. Vi har varit på busfabriken hela dagen, det vill säga ända sen vi hitta det, det tog ett TAG=)
Micke ångrade sig i sista stund o ville inte följa med=/, men i vilket fall så hade vi jätte roligt. Mycket bättre än Andys i kristianstad. 6000 kvm lek.
Jag blev som 10 igen=)

Thilda älskade det i alla fall, sen fick hon vinka på elefanten oxå.
Tyvärr somnade hon på vägen hem, så hon somnade inte för ens kl 9. Men ja nu sover hon i alla fall, o det ska banne mej jag me göra! Gonatt mina damer o herrar!

3 kommentarer:

  1. åååh vad roligt, jag hade också velat följa med! Du och Thullan får komma hit så kan vi gå på Sea World, eller Disneyland! Det hade hon gillat.

    SvaraRadera
  2. Varför ville inte Micke följa med? Han blir ju värsta barnrumpan när det gäller att svinga lianer och leka skeppsbroyy...=) Han hade nog också viljat vinka till elefanten!

    SvaraRadera
  3. "Inte förrän 9" ? Jag är så avundsjuk att det finns inte! Mina söner vägrar somna förrän tidigast halv tio! ;)

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)