lördag 17 januari 2009

Idag e det kallt!!




Jaha. Då sitter man här igen, än så länge har dagen varit bra. Jag och Thilda har varit hos min kusin Sara. Vi har fikat lite och sen hjälpte Fredrik "hennes sambo" mig med min fina blogg=) Sånt kan inte ja liksom. Sen åkte vi till guldkusten o åkte lite skridskor me skorna "har inga riktiga=)". Men det var sååå kallt så vi fick åka hem rätt snabbt. Men Thilda tyckte ialla fall att de var kul. Hon såg iofs ut som bambi på hal is, men hon var så söt!
Nu sitter Thildis o kollar på bondgården och jag satt mig här ett litet slag.
Vi ska väl snart diska lite "roligt", faktum e att Thilda ycker verkligen det e skit kul o diska. Hon drar typ fram disk bara för att få hjälpa till o diska. Men där går våra intressen åt olika håll, jag HATAR att diska. Men tydligen ett måste har jag märkt=)..

Micke kommer väl hem vid sen en runda innan har drar igen... Tycker det e lite tråkigt att vara själv varje kväll=/... Men de e väl bara nu det e mkt, me lokalen o så.

Skriver lite senare igen. Hej så länge=)

2 kommentarer:

  1. Då provar jag igen...hahaha, jag menar faktiskt det Thessan...den är väldigt underhållande, du har gåvan (som så många andra bloggare tror att dom har men INTE har) Känner på mig att du kommer att bli ekonomiskt oberoende av denna bloggen, med tanke på ditt tidigare inlägg om "rikedom" så löser du det nog själv =)
    Kör på gumman!
    LD

    SvaraRadera
  2. Hahaha tack min vän=) Kul o höra Thihi!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)