fredag 16 januari 2009


Måste bara säga hur fruktansvärt dålig-tv dag det är i dag! Finns verkligen INGENTING o titta på. Johooo, nu börja visst csi, det e fan bra.
En mamma anmälde att hennes barn var försvunnet, men egentligen var hennes barn mördat, dessutom var det hon själv som mördat ungen. HUR FAN KAN MAN DÖDA SIN EGEN UNGE? Hur tänker dom? Nej, det gör dom nog inte, man KAN inte mörda sitt eget barn. Usch får rysningar.

Men hur som helst kommer micke hem vid 10 med GODIS, nams!!

Ja hämta Thilda vid 6, sen har vi suttit o myst o kollat på bompa, hon e så gosig "ibland". Haha ibland e hon INTE gosig, då vill hon mest jävlas, men det har ju sin charm det me=)

Jaha då sitter man här vid datan igen, kissi e jag me, usch e alltid kissinödig. Men jag orkar verkligen inte gå på toa, inte just nu, tyckte att jag var där precis, men blåsan håller inte me.

Åååh nej, nu börjar afv FY vad tråkigt, ja menar har dom inget bättre att visa en fredag? TYDLIGEN INTE!! Ska jäklar i det INTE betala tvlicens när de bara e skit på tv.

Ja nu har jag fått skriva av mig, verkligen jätte onödigt skrivande. Men men..

3 kommentarer:

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)