tisdag 20 januari 2009

Utmaning
Jag blev utmanad av : darrrling

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

- Jag är väldigt dålig morgon människa, sur & tvär o väldigt trött.
- Jag dricker lätt 1,5 liter läsk om dagen.
- Jag är nog rättså kontrollerande.
- Jag svär utan att tänka på det.
- Jag kan lätt handla kläder för pengar jag egentligen inte har.
- Jag älskar att laga mat & kolla på matlagningsprogram.
- Jag är för ärlig, säger alltid vad jag tycker o tänker vilket kan bli fel ibland.=)

Jag utmanar:

Tant brun
Johanna
Natta
Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)