lördag 7 februari 2009

Detta suger!


Detta skulle vara min mys helg me Thilda innan jag stack till Åre, men nej då får jag maginfluensa, såååå mysigt så!! Spydde lite här om natten o hade ont i magen, sen kändes det liiite bättre i går kväll, sen kom det i natt igen. Men från andra hållet i u know what i menar... ÖÖÖ!!
O ont i magen har jaaaa.. Micke ska till malmö i kväll- så det blir egen vald film i kväll igen=) Älskar ju svenska filmer, det gör ju INTE micke så det brukar bli han som bestämmer.

I går såg jag den bästa film ever, seven pounds!! Så bra!!! Grät i en timma=)


Nej nu måste jag på toa, där fick ni dom detaljerna.. ooooowww....

Haj!

3 kommentarer:

  1. Seven pounds heter den

    SvaraRadera
  2. ja det gör den ta mej fan haha

    SvaraRadera
  3. Du är nog den första jag ser, som precis som mig ÄLSKAR svenska filmer. Jag brukar bli lite mobbad för det. :)

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)