lördag 7 februari 2009

Ensamhetstankar!




Shit, ja e verkligen inte van att vara själv. Jag hatar verkligen det, helt sjukt mkt. Ja tänker så mkt när ja e själv, tankar jag aldrig tänker annars. O magen e fortfarande inte bättre så det blev att vara hemma o kolla den där rullen ja "hyrde"=)

Nu ligger ja här o skriver av mig lite innan jag ska få min skönhetssömn. Den e viktig serru.

Snart, snart, snart ska vi till Åre.. LÄNGTAR!! Nästa lördag vi denna tiden e jag i snön o e säkert lite berusad. Men inte FÖR berusad för på söndagen ska vi åka bräda.
Ja får nog börja me barnbacken de var så längesen ja åkte bräda nu. Jag brukar alltid åka det dom kunniga kallar amatöråkning det vill säga snowblades. Men kul e det, så in i tusan "ni e bara avundsjuka"=)
Ja börja faktiskt åka skidor när jag var 4, sen gick det över till bräda o sen snowblades. kul kul!!


Micke e i Malmö. har typ inte varit i från han en enda gång sen vi träffades, så det e väl på tiden. Men ja saknar han såå mkt när han inte e nära. Han frågade iofs om jag ville följa med, men kul o springa på toa stup i kvarten o dessutom smitta alla, nej tack! Då mår jag hellre kass hemma..
E så glad att jag får allt sånt här piss nu, så man inte får det uppe i Åre, för det hade ju varit liiite tradit!
Nej i Åre ska vi bara ha det så jäkla bra, Ja, Madde, Micke & Niklas <3 We are the gang!!
Vi har alltid så fruktansvärt kul ihop, vi pratar om allt o vi gör typ allt tillsammans "inte riktigt allt". Haha det lät nästan lite perverst! Men icke sånt trams..

Ja hur som helst ska jag knyta mej nu o krama mickes kudde o lossas att det e han=) Miss u honey <3 Me love u..


Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)