tisdag 10 februari 2009

Förklaringen!


Nu har jag varit på vårdcentralen för mina mag-problem.
Och jag fick tabletter hit o dit o diagnos blabla..
1. Jag har magsår, fick tabletter o sen ska jag se om dom funkar.
2. Jag har helt plötsligt gått å blivit laktosintolerant på köpet (ja dricker typ 2l mjölk varje dag) HUR FAN SKA DETTA GÅ?!!!
3. Ja e undernärd, jaha? Konstigt när man inte kunnat ät på 5 dygn snart!
Har ju för tusan haft maginfluensa.

Men jaja, jag ska ta hand om mig bättre sas det. Inte så mycket läsk heller inte alls bra för kroppen "o fan"?!
Jaja, nu ska jag i alla fall duscha. Har precis fått Thilda i säng för 4e gången, hon e helt orolig.

I dag blev det i alla fall bakdag me Thildis, vi har gjort hallon/blåbärs muffins o Jordgubbs muffins. Blev attans bra de!!


Go natt puuuuuuuusss!!

2 kommentarer:

  1. Men stackars lilla gumman! Magsår!? Du måste verkligen ta hand om dig nu. Ha en riktigt skön och lugn semester i Sälen! Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Men hörrdu du, det låter som ni behöver komma till oss och äta så jag får göda upp dig lite :) Ha det så kul i Åre (och du vet, ingen sprit när man har magsår) Hehe, kram

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)