onsdag 11 februari 2009

I bland önskar jag att jag var en superhjälte!


Ja önskar jag var en superhjälte!! Stress, stress, stress!! Magsår aj, aj!!
Jag har jobbat HELA dagen i dag, kom hem, hämta Thilda, leka hej o leka hå, laga mat, baka pizza bullar, DÖD!
O sen skulle jag ju vara ledig i morgon så ja skulle kunna packa allt o umgås me Thilda hela dagen innan jag ska sticka. MEN NEJ DÅ!! Då e det jobb hela dagen som gäller, så nu måste jag lämna Thildis ändå=( Usch va det var tugnt!!
Men men, jag har själv valt att åka barnfri till Åre så ska ju egentligen inte snacka. Men inte lätt att vara utan henne så länge=(.

Ja nu måste jag ringa pappa o tigga lite pengar =/... Åre utan pengar e inte kul alls!

Puss

3 kommentarer:

  1. Hejhej!
    Ville bara passa på att önska trevlig resa =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. vad jobbar du med? hur overlever du utan heltidsjobb? vill ha tips!!!!

    SvaraRadera
  3. Till anonym! Ja överlever typ INTE. Får vrida o vända på vart ända öre. Har dessutom en snäll pojkvän o mamma som hjälper mig. Det kommer bli bättre!! Ja jobbar på kurhotellet o som övervakare. Men nu i mars kommer allting igång o då jobbar jag i stort sätt heltid. Kämpa!!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)