lördag 28 februari 2009

Skills!

Är verkligen sjukt hungrig! Men ORKAR verkligen inte laga mat, o kan inte gå någonstans o köpa mat för Thilda sover o Micke e ute me vännerna.
Ja ja.. Får se vad jag hittar på.
I dag har varit en lugn men rätt trevlig dag, jag o Thilda o micke gick en runda på stan i förmiddags o kolla lite modellande o sen gick jag o Thilda hem o micke till burgaren. Sen sov hon lite, o sen vakna hon me feber=( Usch, hon har varit mkt förkyld o febrig nu. Men hur som helst så gick vi o hyrde film o köpte godis. En elefant film o en vuxenfilm=) Sen glodde vi lite på elefant filmen, o sen var inte det roligt mer haha.. Alltså Thilda tyckte inte det var roligt mer, ja älska den=)
Sen har vi hoppat i sängen, haft kuddkrig, målat o sjungit.
E så stolt över Thilda hon e 2,5 å kan räkna till 20, e det vanligt? Ja tycker hon e duktig i alla fall, Micke me. Han säger att hon har skills=) Haha

Sen vill ja bara säga att jag saknar Maria, tänkte på Karlskrona innan o hur kul det e där. Får ses snart igen love.

Nu blir det lite mys me godis o böl film=)

1 kommentar:

  1. Haha, jag har visst varit i USA lite för länge, när du skrev att du inte kunde få tag på mat för du inte kunde lämna lägenheten tänkte jag "men varför beställer hon inte hem något", antar att restauranger i Hässleholm inte har den lyxen med leveranser, här hade man kunnat stanna inomhus hela sitt liv om man så velat utan att svälta.

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)