fredag 27 februari 2009

Trängas lite



Sjukt drygt, men ändå kul att komma hemifrån lite. Jobbade i 5 timmar, då känner man i alla fall att man gjort lite. Och kan koppla av i soffan utan dåligt samvete. Fint vårväder e det me. Det lixom luktar vår i luften.
I kväll ska jag o Micke minsann gå på bio. Ska bli mysigt. Som sagts tidigare så har jag inte gått på bio på typ 2 år kanske. Vet knappt hur det funkar=)
Det blir män som hatar kvinnor. Om där e biljetter kvar det vill säga, fullbokat på internet så nu ska vi ner vid 5 o trängas för att få 2 biljetter. Ja vill se!!

Sen i morgon ska jag nog på dockteater me Thilda. Kosta 10 kr så jag tyckte jag kunde slå till=) Vi får väl se vad yrvädret tycker=)

Jaha... Jag o Micke har lite hus planer. Iom att jag bott i hus innan o sen flytta till lägenhet så vet jag att det e hus jag vill ha. Lägenhet med insyn i alla fönster o vrår e inget jag diggar. Jag vill ha MITT egna.
Ett litet hus me mysiga vrår och fint kök o toaletter det e mina tankar de. Micke håller väl me. Men det handlar ju om pengar. Men det kommer liksom inte bli dyrare än här. Vi betalar 7300 i mån för denna jäkla hyres lägenhet, o vad får vi för det? Inte ens luckorna fixade. Nejnejnej!!

Ja nog pratat om det. Nu ska jag vila lite o sen trängas för att få mina älskade biljetter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)