torsdag 26 februari 2009

Torsdag


Jaha, torsdag i dag. Räkningarna e betalda, dock inte av mig "har en snäll mamma" som hjälper till när det kniper. Känns rätt surt faktiskt!
O nu sitter jag här o letar lite mer jobb. Har ju kommit på att dom jag har räcker inte långt. Inte när man kollar i slutet av mån i alla fall.
Men någon gång löser sig säkert det me.

Sticker inte micke ut i morgon så blir det nog bio. Mys!
Har nog inte gått på bio på flera år.

Igår var mamma här en sväng. Hon tyckte hon var så duktig för att hon åkt buss in. Haha. Men som vanligt hade hon me sig något till Thilda. En tröja, 5 par strumpor "alltid bra", linne, trosor, spel. Tack mamma!
Vad hade jag gjort utan henne? Men hoppas hon fattar hur mkt hon betyder för mig, har ju till o med tatuerat in mamma på handleden. Då blev hon allt lite tårögd.

Nej nu blir det hemma sysslor, diska & dammsuga.. Blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)