måndag 2 mars 2009

Kloakvatten


Jobbat o slitit. Sen hem till Anna o hämta Thilda, Thilda e sjuk o kunde verkligen inte lämna henne på dagis, o kunde inte vara hemma. Så Anna kunde ta henne.
Jag måste erkänna att jag aldrig trodde jag skulle kunna acceptera att någon annan tog hand om Thilda, alltså att Mathias skulle träffa någon ny. Klart Mathias ska träffa någon ny, det har ju jag gjort, men att sedan någon skulle ta hand om Thilda tillsammans me honom. Men saken e den att Anna e verkligen jätte bra. Har ALDRIG ens brytt mig att hon tar hand om Thilda. Thilda tycker jätte mkt om Anna o det e viktigast. Så jag känner mig verkligen trygg att lämna henne till Anna.
Så nog om de.

Eftermiddagen och kvällen har varit bra. Mys o byggt koja me Thildis, sen laga jag lite mat, sen blev det tv -mys me Micke "Picke".

I morgon e jobb igen, o Thilda e fortfarande sjuk så mamma "Thildas mormor" tar henne i morgon. Så hon kommer hit vid 10 o mentalt förberett sig med lite vitaminer och red bull=) Mamma har inte konditionen för att jaga o hänga me i Thildas fart säger hon=) Men jag e van, Thilda har energi visst men det e bara bevis på att hon e en en kry o frisk unge.. Förutom nu då vill säga...


Nej nu ska jag nog gå o lägga mej, eller nej, jaha kl e bara 9, nej då väntar jag lite.

Men vi hörs..

Pusss!!

2 kommentarer:

  1. Lilla söta stackars Thilda. Vad skönt att det känns bra med Anna! Hoppas mormor hänger med i tempot imorgon då....;)

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet,det är så himla svårt! Men man saknar det väldigt mycket ändå,att ha såna vänner som man hade när man var mycket yngre. Innan man lärde sig vad falskhet & riktig elakhet var. Man får vara glad för dem vänner man har! :) Vi får faktiskt festa nån dag! & krama lilla thilda! Hoppas hon kryar på sig snart!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)