måndag 27 april 2009

Jag e så rädd!!


Vet inte ens varför jag skriver det här, men måste ut me min rädsla.
Jag har varit på HUM i dag "Hässleholms ungdomsmottagning". Jag skulle på en koll hos gyn, för att jag e så kissi hela tiden, o haft mens i 2 mån typ.
Så dom tog tester bakom livmodern o runt om och i. Aj!
Hon såg genast att det var något galet. Sen kolla hon i microskåp och hitta alldeles för många vita blodkroppar, vilket e ett bevis på någon slags av virus. Men hon kunde inte svara på vad. Så kolla ledsamt på mig men sa att jag inte skulle vara orolig, men dom var tvungna att skicka vidare det för att kunna utesluta livmoderhalscancer =( JA E SÅÅÅ RÄDD!!!! Min kära kompis Mari dog av det förra året. Ja vet att det inte är så stor chans att man har det, men jag e så rädd.. O provsvaren kan ta upp till 2 veckor=/ Ovisheten e värst!! Men hon skrev ut 2 olika slag av antibiotika som jag var tvungen att ta på direkten, så hoppas ju bara att det försvinner me det!!


Snälla gode gud gör så att det inte e något!!!!!

4 kommentarer:

  1. usch ja fy fan, det är alltid värst under den period när du bara går och väntar :(

    SvaraRadera
  2. ja fy och usch! hoppas verkligen inte att det är något allvarligt... du måste höra av dig när du fått svar=(

    SvaraRadera
  3. stackars stackars dig!!!! :( det är säkert inget vännen men ovissheten är värst! håller tummen för dig gumman! massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Hoppas det inte är något. Du får ringa och berätta hur det går. Har ju inte hört från systern min på år och dar. Puss

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)