söndag 26 april 2009

KATASTROF!!



Mina syskon ordnar en lokal, lite tilltugg o bål. Det som ska bli en kul 18 års fest slutar illa. Så sjukt att man inte kan ha en fest ens.
Folk börjar komma vid 8 typ, vid kl halv 10 e där 60 pers. Kl 22.00 ser vi bråk i hallen, saken e att det e min lillebror som får stryk, ett fett sår på magen, svullet öga, antagligen hjärnskakning o en helt sönder riven tröja, ny inköp för dagen "han var så glad i sin nya tröja"=( .
O sen ligger micke s underst vilket han får skylla sej själv för. Tydligen har han bara börjat slå totte för att dom hade olika syner om musik val?! VA!? Men eftersom det e Totte o Hannas fest så har ju bara dom kompisar där, så omkring 30 killar står o slår o skriker på Micke. Jag försöker lugna ner dom vilket funkar ett tag, men när jag släppte taget runt Micke flög runt 10 killar på han o han blev liggande på marken medan 10-15 pers står o sparkar han i huvudet o ryggen SÅ SJUKT!!! Varför inte bara ge upp o låta det va "vi hade likom fixat skjuts hem till Micke så han inte skulle få mer stryk". Så jag får lägga mej över honom så dom slutar sparka. Som tur e slutar dom för ingen ville sparka på mej.
Sen lugnar allt ner sig. Men det har ju redan förstör allt. Men dom försöker fortsätta ha kul, förutom Totte som e rätt illa däran. Så jag ringer efter mamma för han ville hem o i samma veva kommer hanna ut ledsen igen, då e det någon som förstör borden där inne. Så jag går in stänger av musiken o försöker prata me alla men INGEN lyssnar, mest lite irriterande skratt i bakgrunden. Så det finns ingen annan utväg än att ringa polisen. Så inom 5 min är där 3 polisbilar o ut me allt folket, förhör me mej o förhör me totte som dom sedan fotograferar. Ja KAOS!! Sen sticker alla, fast vet i fan hur dom kom hem vissa fick nog gå till stan från Vankiva. Men det höll inte att dom var kvar.
Sen kom jag hem o hade sjukt jävla sinne.
I dag var vi där o skulle städa o hämta min o Mickes bil, tror ni inte någon har sparkat in en FET jävla buckla i bilen, den e SKIT STOR!!! Jag blir så sur, vad e de för fel på folk, detta har kostat sjukt mkt pengar för Hanna o Totte. O dessutom blev flera saker snodda, bla Nattas Systemkamera för 6000 o eskils glasögon för 1200. Blir så ledsen o arg. Saken e att hade inte Micke S börjat slå så hade detta varit en jätte trevlig o kul fest, för alla dansa o hande kul, men sen MÅSTE ju såklart någon mucka!!javascript:void(0)! AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!


Idag e det i alla fall en MYCKET lugn dag. Chilla o mysa me älskling!!

2 kommentarer:

  1. Amen fy fan vilket kaos. Stackars dina syskon som ville ha en fantastisk 18årsdag. Hur tänker folk som bara förstör? Usch :(
    Hoppas brorsan mår bättre idag!

    SvaraRadera
  2. Ja herregud! Hopppas att det inte var "min" Micke som var i slagsmål...

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)