onsdag 22 april 2009

RIP Henke!



ett hjärta kan slå
ett hjärta kan brista
en vän kan man få
en vän kan man mista
men i mitt hjärta är du gömd
för en vän som du blir aldrig glömd..




Kommer aldrig glömma den dagen då pappa ringde från skyddat nr "efter som vi bråkat o jag inte ville prata me han", men jag svara o lyssnar på en darrande röst, Henke finns inte me oss längre.. Va? Nähä eller va? Sen brast allt bara, o jag stor tjöt. Senare samma dag skulle jag köpa tuggummi på pressbyrån, då ser jag framsidan på aftonbladet, fy fan det värsta jag sett. Det var bara aska kvar i stort sätt o ett halvbrunnet våffelhus.
Henke, VARFÖR, det var sååå många som tyckte om dej, o din flickvän? Dina arbetskamrater VI dina kusiner, dina släktingar!!
Men du hade bestämt dig att denna världen inte hade en plats för dig. Men ack så fel du hade!!! VI SAKNAR DIG!!

2 April 2009, 6 års saknad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)