onsdag 13 maj 2009

Aaaaaaaaaaahhh!!!

I dag har ja varit ledig =)
Jag o Madde stor shoppa på rödakorset. Sen handla vi lite på hm, sen träffa vi paret Johanna o Roger en liten stund innan Johanna skulle hem o äta sin macka =)
Sen stack vi hem o testa alla kläder o skor=)
Sen köpte jag en jätte fin klänning på hm oxå men den satt jäklar i det inte som den skulle så byta den mot ett linne o ett par glasögon.
Sen handla jag ett par byxor, 2 scarfsar, 2 skor & ett armband på secondhans för 130 kr, tackar!


Sen måste ja deppa lite oxå, INGENTING blir bättre. O provsvaren ska ta sååå jävla lång tid oxå. Snarare har saker o ting blivit sämre. O jag vet exakt vad orsaken till blödningarna e. men inte varför o vad det e för fel o det vill jag veta NU!!! Fattar inte att dom måste dra ut på det så fruktansvärt länge? Dom gillar typ att leka me folks känslor ju. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!

1 kommentar:

  1. Skit gött med alla nya grejer ju!! tummen upp

    men verkligen skiiiit bull med provsvaren.
    Ring bara om det är nått eller om du vill ha nått annat att tänka på, eller om du vill man ska komma över eller vad som!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)