onsdag 13 maj 2009

Älskade vän...


Nu sitter jag här och håller Thessan sällskap medans hon diskar och gör fint här i hemmet.

Idag har jag och Thessan varit på stan, träffat Johanna och hennes man en runda. Sen tog vi en korvajävel till käk. Vi har även inhandlat lite kläder från second hand affärer som vi nu tänker ordna till lita om till annat.

Jag vill avsluta detta inlägg med att skriva lite till dig Thessan..
Du är min närmsta och bästa vän,
du finns där för mig alltid till och med på mina toa besök då jag inte vill vara själv.
Nej nu kom jag av mig här för thessan skriker på mig...
Känner även att jag fått något mystiskt i näsan som kliar någon fasansfullt mycket.

Therese du är bara bäst, och vackrast.
För er som inte vet det, kommer jag och Thessan starta ett band här snart så fort allt är klart. Vi har redan börjat skissa på vår första låt, "gurka oh gurka". Vi söker dig som kan spela gurka? för intresserade ring thessan för mer information.

Nej nu får jag ta och hjälpa till här..

Älskar dig T-knull och din arab-näsa

/Mad

2 kommentarer:

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)