måndag 11 maj 2009

En dag i taget!



Jag e inte som jag har varit innan, jag var mycket gladare innan, jag menar när jag var yngre, kanske har jag växt o blivit "vuxen" eller så var det roligare förr. Jag var alltid den glada Therese, nu känner jag mig mest som bitterfittan nr 1. Men kanske inte så jag visar mig utåt, men jag har fan så mycket ilska inom mig. Varför? Jag vet inte, har kompisar, sambo o en fantastisk dotter. Men jag har väl insett hur illa världen e, räkningar o pengar tex, det e något som krossar mitt liv. Sen för tilfället händer det så mkt inne i min hjärna, massa tråkigheter. Jag har även en viss tendens att beröras av andras bekymmer som jag egentligen inte behöver bry mig om, men jag gör det o berörs jätte mycket. Jag sover inget på nätterna för har massa myror i benen, dett killas o sticker o var enda liten tanke på att något kommer gå galet kommer fram när jag ska sova. Vet inte hur många gånger jag vaknar av att micke ligger o håller om mej för att jag gråter i sömnen, om jag nu sover. Men detta e bara en period hoppas jag. Jag är egentligen en glad människa o vill vara den där glada tjejen.

Sen e jag lite nere för att provsvaren skulle ta 2 veckor vilket det e i dag, men när jag ringde till läkaren sa hon att det kunde ta upp till 3 veckor!!! BLÄ!!!

1 kommentar:

  1. Fy fan för provsvaren, att det ska dröja.

    Du ska veta att jag verkligen vet hur det är.
    För det vet jag verkligen.

    Finns här om det är nått, men det tror jag du vet.
    Och du vet du inte är nån bitterfitta, det finns bara en sådan ;P
    ha ha

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)