tisdag 12 maj 2009

Det sjuka e!

Det sjuka e att jag vill verkligen inte bli ledsen av det ni säger eller hur ni håller ihop, men det blir jag, ja fäller många tårar. TYVÄRR!!
Jag må ha sagt många saker, men det e sanna saker, o att mina syskon inte vill inse fakta e inte mitt bekymmer. Ni lever ju me båda er mamma o pappa o har aldrig behövt ha sådana här problem, eller hur? Ja vet att ni inte har bästa liv ni heller, men ni skulle aldrig få för er att sätta in er i mitt.

Ni berättar att jag vet så lite om er.. Men ni låter ju inte mej komma in. O vad vet ni om mitt? Ni har aldrig brytt er.

Tack för detta men nu vet jag var alla står o nu går jag den långa vägen ensam utan er tack!!

Amanda du avgör själv hur du gör. Kommer aldrig ha agg mot dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)