söndag 10 maj 2009

Friends!

E så jävla trött på falska människor som säger en sak o menar en annan, eller snackar en sak till mej o går raka vägen till någon annan o snackar raka motsatsen. Idioter det finns. Jag e faktiskt rätt duktig på att säga till folk vad jag tycker o tänker, detta har tyvärr fått mig o mista några vänner. Även en av mina äldsta vänner, en vän som jag ibland saknar väldigt mkt, det var absolut inte den bästa relationen i slutet men det finns MÅNGA bra minnen. Haft väldigt kul me denna brud, o såklart kan man ju sakna det. Men detta e kanske det bästa inte fan vet ja...
Jag har ju Madde & Johanna D, ja även Johanna b som iofs inte går o träffa dagligen men hon finns där om man vill snacka, men för tillfället e dom de närmaste jag har. Ja jag får väl inte glömma min syster Hanna som oxå i stort sätt vet allt om mej.
Dom som jag kan snacka me som lyssnar o förhoppningsvis inte snackar vidare massa skit, har tyvärr skit svårt att lita på någon.
Men man kan ju bara hoppas.

Sen har man ju en massa ytliga kompisar, men sådana där "nära" som man kan prata om allt me växer inte på träd direkt.

Ja vill tacka mina närmaste vänner o säga att ni betyder sååå mkt för mej, TACK SKA NI HA DET GJORDE NI BRA HEJJA HEJJA HEJJA!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga ord och bilder=) Hoppas ni har haft en mysig kväll hos mor och far. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Men oj så fint skrivit.
    Fint att jag räknas med
    he he
    och jag finns här
    även om jag är oaktiv i perioder
    men du vet nog varför

    du kan alltid prata med mig, ringa mig messa mig
    ja vad fan som helst

    vänner stör aldrig

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)