söndag 10 maj 2009

mmmm

Hej alla!!
I dag har jag lämnat över Thilda till sin fader. Kul för henne, synd om mej.
I dag har jag i stort sätt sovit bort en jätte fin dag, men jag var så fruktansvärt trött. Jobbat mycke denna veckan, hämta Thilda, lekt en massa o sen blir det alltid rätt dålig sömn, Thilda drömmer jätte mycket så man vaknar flera gånger per natt.
Men det får man ta igen denna veckan.
Har mensvärk, OVANLIGT? NEJ!! E såå trött på det, snart 4 mån me blödningar, dom flesta skiter kanske i det=) Men jag e orolig o rädd. Antagligen får jag besked på provsvaren i morgon. Nej nu vankas det grillning hos svärfäräldrarna.

1 kommentar:

  1. Fy fan va segt att ha det så länge.
    hade att livet av mig för mindre
    tssss :P

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)