fredag 15 maj 2009

Nu så!

Onsdagen börjar ju bra. E me Madde i stort sätt hela dagen, sen på kvällen har ja 300 tankar i huvudet. När jag sedan lägger mej för att sova så har jag tydligen fått ett krampanfall, micke hade ringt ambulansen o mamma var oxå här. Jag fortsatte med att vara medvetslös i 3 timmar innan jag vakna upp o inte fatta ett dugg var jag var. Då vakna jag upp i en ljusgul skit tråkigt rum på intensiven "som tur var i hlm". Sen fick jag ligga där fram till kl 4 i går eftermiddags, innan dess gjorde dom massa prover, dels hjärtröntgen & hjärnröntgen. Skit läskigt, men de visa ingenting. Men dom ska checka vidare de så det inte e Ep. Men jag tror inte de, o inte så mkt dom heller utan deras slutsats var att jag i stort sätt hamna i koma av all stress, kroppen försvann i några timmar. Det kan hända sjuka saker av stress.
Först vara ovänn me pappa, sen gå o vänta på provsvaren o mitt i allt går Åsa bort. Sen blir allt extra skit veckorna jag inte har Thilda, för då kommer allt upp. När jag har henne hinner man inte tänka så mkt!

Ja nu får det fan vara slut på allt tycker jag.
O tack mamma & micke som alltid finns där.

I dag ska jag i alla fall ta det lugnt. Fint väder så man kan ju passa på o vara ute i alla fall.

Pöss haj

1 kommentar:

  1. ja shit du som det blir ibland.
    Hoppas nu att du bara tar det lugnt!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)