lördag 16 maj 2009

Aldrig pepp!


I går var en jääävligt lugn dag. Sen framåt kvällningen bar det av till familjen roger o Dahlen o deras 3 barn. Gnälliga ungar som bits dessutom. =) "Kunde inte stava Rogers efternamn".
Sen skulle ja bli pepp som vanligt me Johanna, men denna pepphet infann sig aldrig=( Men det har väl me veckans bravader att göra. Så det blev jäkligt lungt för min del.
Fast jag inte drack något annat än folköl så känner ja mig ändå lite sliten.
Så i dag blir det nog oxå jävligt chill. Micke, Tomas o burgaren ska spela golf o jag fick ju dock följa med, men har aldrig direkt spelat "riktig" golf o inget jag tycker e särskilt intressant heller. Så det blir en ensam lördag o det suger ju lite.
Har nått behov av att ha människor omkring mej, vet inte vad man gör när man e själv, hatar de o har nog alltid hatat att vara själv. Egentligen e det väl då man ska koppla av o ta det lugnt, men nix då får jag för mig att jag MÅSTE göra något, som tex städa eller åka någonstans mm.. Så jag kan aldrig riktigt koppla av.
Nej får väl försöka ändå.

Nu ska ja umgås me grabbarna tills dom ska sticka...

Haj!

1 kommentar:

  1. Skulle bara skriva att det är fan lite tomt här på skitbloggar när du inte gör inlägg hehe

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)