fredag 8 maj 2009

SÅRAD!!


Ett meddelande? VA? Skulle det hjälpa? e du sjuk? Skulle det förändra något att du skrivet ett mess o frågar om vi ska hänga me till Skara? Eeehh, jaha? O innan dess skulle allt redat ut sig själv då eller? Ja menar vi har inte pratat sen du sa att jag aldrig tagit ansvar för mitt barn o att jag aldrig brytt mig om någonting. Nej kanske vet du ingenting om mej, för du har ALDRIG BRYTT DIG, du har aldrig hjälpt mej, aldrig visat kärlek, aldrig gett mej någonting, aldrig hälsat på, INGENTING!!!
Ändå skulle du vara den perfekta pappan eller? Allt handlar om pengar för dej, VARJE gång du ringer börjar du med ungefär
- Hej, jobbar du eller?
- Nej jag e hemma, jaså har du inte jobbat något nu då?
- Jo lite, jaha hur har du pengar då?
- Mamma har hjälpt mig lite, men annars klara jag mig.
- Hon hjälper inte dej hon stjälper dig.
- Men skulle ja bo på gatan då?
- Ja då lär man sig leva...

IDIOT!! Jag har ett barn & e inte alltid fattig, eller jo det e jag men jag klarar mig. Men e det de enda du bryr dig om? Du frågar aldrig hur jag mår, aldrig hur Thilda mår eller har det, ingenting, pengar, pengar o åter pengar!!!

Ja behöver inte dej, jag har klarat mej ett helt liv utan dej. Det enda jag bra minnena jag har av dej är när jag var liten o vi klev upp kl 5 på morgonen för att ta vår lille båt ut i Blekinge o fiska, helt själva. Ingen styvmossa som ska bossa o inga fosterbarn.
Det e fina minnen, men dom fina minnena försvinner sakta men säkert bort eftersom det dåliga tar över. Du har aldrig stått på min sida, aldrig haft samma åsikter som mig o aldrig brytt dig om något annat än dig själv o DIN FAMILJ I BÅSTAD!!! Fina lilla familjen som är såååå LYCKADE!!! Kolla er för fan!? E ni så jävla lyckade? E ni verkligen de?


Slut mening: JAG ÄLSKAR MITT LIV O DET JAG HAR NU, MICKE & THILDA, FÖRSVINN ALDRIG, STANNA HOS MEJ FÖR ALLTID!!!!

2 kommentarer:

  1. usch vet inte vad jag skaskriva men känner att jag måste skriva nått.
    Det är så jävla dålig stil, jag förstår hur du känner dig.
    Väldigt tråkigt att det ska vara som det är för dig.
    Antingen ska man ge sig helhjärtat till sitt barn, eller skita i det, inget halvdant skit

    SvaraRadera
  2. Vad ska jag säga? Jag som är din syster i den perfekta familjen i Båstad som egentligen aldrig gjort dig något ont. Som bryr mig om dig, Thilda och Micke, som försöker när jag är i närheten springa inom (inte för att det händer ofta). Jag mår dåligt när jag läser ett sådant inlägg för det ser ut som (och kanske är det så) att du inte vill ha något med oss eller mig att göra. Jag är bortklippt för att jag bor hemma.

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)