fredag 8 maj 2009

Alles smögen!!

Naj vad betyder alles smögen? Antagligen ingenting... Har mys me mej själv i kväll. Thilda sover o Micke spelar in musik. Så jag kollar talang o ska sedan kolla en Löööööööv film=) I love, micke hate=)

I dag har det blivit nästan en hel dag städning, röjning o tvättning. Sen kom mamma o hälsa på efter varit borta en vecka på Azorerna.. Sen gick jag o Thilda till lekplatsen. På vägen hem stanna vi vid hemmakväll för lite candyshopping o då möts vi av den mest avskyvärda syn jag någonsin sett!! En blottare.... AAAAAAAAAAHHHHHH!!!
Ska mitt barn ha mardrömmar för att du ska få din snopp luftad? Usch!!!
E man så fet o gammal som du då e det bättre att stanna hemma o visa den för sig själv, man såg ju inte den under fettet ens, blir arg o undrar vad som händer me världen o Hässleholm!! En polisanmälning var på sin plats o patruller virra sedan runt i stan, usch!!!

Nu blir det kärlek 3000 sen lägg dax!!

Puss världen=)

1 kommentar:

  1. haha det är ju så jävla stört
    men jag hade dock gärna vatt med
    då hade fått se på ett och annat

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)