söndag 24 maj 2009

varit bra!

javascript:void(0)""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5339476632618205682"
Helgen har varit jätte bra. O hela veckan faktiskt! Men jag hatar verkligen varannan söndag, ja när man ska lämna Thilda. Nån dag funkar väl att vara utan henne, så man hinner vila upp sej, men 1 HEL VECKA!! Skit drygt!!
I alla fall.... i går var jag faktiskt 2 vändor nere på Tyringedagarna, först på dagen me Thilda, vi kolla på talangjakten=) Såå söta, o Thilda stod oxå för lite underhållning genom att rocka rumpan av sej=)
Sen fick jag reda på att massa av mina gamla Tyringevänner skulle dit så då stack jag dit på kvällen me. Jag hade himlakul faktiskt, så roligt att träffa alla gamla kompisar. Det gör man aldrig längre. Förr när man gick ut på stan hälsa man o prata me alla, ja, du kände alltså alltid någon. Men nu går man ut på stan o inte en käft känner man. Var e alla? Ja kan ju säga att många vänner försvann när jag skaffa barn.O det e ju lite trist. Sen e det många som flyttat o inte pallar vara kvar i denna hålan. Men jag trivs det gör jag verkligen. Det e här jag känner mej hemma. O jag har ju största delen av min familj o släkt här. Sen har ja ju resten i Båstad men de e inte så långt.

Ja nu ballar det ur, för nu vet jag inte ens själv vad jag skriver.

I kväll har jag o Micke käkat gott... Nypotatis NAMS!! Sen har vi kollat på en 3 timmars film o nu hamnade jag här. Ska nog snart lägga mej, jobb i morgon ju. Mycket att göra denna veckan. Städa riktigt fint innan Placebo kommer o sover på hotellet=)
Ska bli najs!!


Pöss världen

1 kommentar:

  1. fint att du haft en bra vecka :)


    ha ha Placebo. . . förundras över att folk lyssnar på dom, pallar inte med killens jäkla röst. . . känns en aaaningens "emo"

    när ses vi rööööv? tänkte höra vad du gör tisdag? är hemma själv faktiskt, tänkte om vi skulle ses

    dra åt helvete tjaaaa

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)