söndag 22 november 2009

Lite så där blandat igen!

Söndag o rätt sleten. Har lämnat Thildis hos sin pappa e deras nya hus. Så nu har Thilda 2 hus o det trivs hon nog me.
Igår lekte Thilda o jag me Madde, Sebbe O Philippa- Thildas nya vän från Norrköping. =)

Jooo... Julen har blevit ändrad- så glad! I stället för att inte fira me sin familj så blev det att jag får fira me både Walther/Liljeqvist o Löfgren=) MYS!! Men den största presenten fattas fortfarande THILDA=( Kommer inte bli någon riktig jul utan henne!! Hoppas Gittan hade pratat me dej Maria så jag inte bara skriver massa?=/... Du har ju me en röst i detta.
Ja så nu blir det i alla fall att vi ska vara hemma hos oss o så tar Gittan me Kalkonen o mamma o dom tar något o vi gör något så de blir nog bra.

Alltså ja älskar jul, det e en sån mysig tid. Ja ville börja julpynta i dag men det fick jag inte för micke!=( Taskis!!

I morgon e det jobb som vanligt. ska gå vid sidan om Catrin denna veckan så ja lär mej de satans jupitersystemet. O incheckningen o så.

Nu e det tv som gäller!!

HAJ!

2 kommentarer:

  1. hur kan du stava liljekvist med q. det var det värsta :O

    SvaraRadera
  2. nej detta var en surprise för mig=) ska totte och hanna också med eller är det bara paranteserna? kram

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)