onsdag 30 december 2009

Kan inte hantera min ilska!!

Thilda har fått falsk krupp, vilket kanske e rätt vanligt bland barn. Men det spelar ingen roll för det som de handlar om e att hennes pappa inte sagt något till mej, dom har varit på sjukhus och allting men ingen har sagt något till mej, JAG E HENNES MAMMA!!! I stället ska hans nya försöka leka någon jävla mossa. Jag e så innerligt trött på att inte veta hur mitt barn mår eller gör när hon e hos sin pappa. Hon e ju fortfarande min dotter fast hon e en vecka hos han. JAG HAR RÄTT TILL ATT VETA!!! Även om hon bara e förkyld eller lite feber så vill ja veta de. Ett sms e inte så jäkla svårt att skicka. Jag ringer nämligen ALLTID han om det e något med Thilda, sen att han inte bryr sig kan inte ja hjälpa, men jag vill veta!!! JAG E SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, vad fan ska man göra? För det borde inte få gå till så här... Någon som vet??

1 kommentar:

  1. Nej fy vad ont jag fick i hjärtat nu. :(
    Klart att du ska veta!!! Xander hade falsk krupp mellan 6 månaders ålder och fyra år, sedan dess har det "vuxit bort", tack och lov! Det är verkligen skitläskigt när anfallen kommer. Jag våndas med dig.

    Varma kramar

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)