torsdag 31 december 2009

SJUKT!!!!

Jag kan bara säga att jag har aldrig varit så orolig o besviken innan. Att han inte ringer o säger något till mej. Han har fortfarande inte sagt hur de e med henne o vad läkarna sa. Det har kommit från andra som inte kan hela historien. Och dessutom svara han inte när jag ringer eller messar. Jag måste fan få veta hur min dotter mår o hur jag hanterar det när jag har henne. Krupp e rätt vanligt men fan inget man leker me, de kan vara skit farligt!! O det gäller ju att man vet vad man ska göra när hon får det. Så hur fick jag veta de? INTERNET såklart. Där står mkt, men man vill väl ändå höra det från barnets pappa där hon e. HELT SJUKT!!!
Ja vi får väl se hur det blir me nyårsfirandet. Men det jag inte fattar e om jag inte hade skickat o frågat när jag skulle hämta henne o fråga hur det var me henne, hade jag inte fått reda på de då? Skulle jag få reda på det någon timme innan vi skulle på nyårsfest skulle jag bara tro att allt var ok o sen upptäcka sj att hon har krupp o antagligen åka in akut igen. Ja e skit nervös o tycker det e sjukt läskigt när något sätter sej på andningen... Stackars stackars Thilda!!! Min ängel, önskar allt bara var lättare!! För så här funkar det inte. Det enda jag begär e att få veta hur mitt barn mår när jag inte e där, o det borde vara en självklarhet. O dom som tycker detta e sjukt att man ens blir upprör över har garanterat inte barn eller bryr sej inte om dom. För dom hade reagerat exakt som jag!!!


1 kommentar:

  1. Försök hålla huvudet kallt Therese! Det är säkert inget allvarligt, då hade de vål hört av sig får man hoppas! Du ska se att allt faller på plats snart. Kram till dig vännen!

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)