fredag 19 februari 2010

Det fortsätter fan bara.....

ATT SNÖA!!! Blir tokig, jag vill ha VÅR VÅR VÅR!!! O just nu e dom där iskristallerna hårda oxå, ajaj, hagel!!

Men hur som helst ska vi ha en mys fredag här, ja o min lilla familj, jag o Thilda ska baka pizza, sen blir det väl lite bompa o efter det hockey "inte mitt förslag", men de e ju Sverige så då funkar de.

I morgon ska Micke fixa mammas & Stefans toalett, kakel o klinker.. O sen blir det nog 30 års fest hemma hos Jessica & Micke.

Var på vårdcentralen med en helt hysterisk Thilda i går.. Hon grät hysteriskt i 5 timmar natten till i torsdags, ajajaj mitt öra ajajajaj... Så det var bara att beställa tid... Och mycket riktigt var det öroninflammation, en ordentlig sådan. Så det blev pencillin för hela slanten. Vilket inte e så lätt att få i henne när det gäller 3 gånger o dagen =/ Ooow kommer själv ihåg hur äckligt det var. Men man får locka henne me onyttigheter typ choklad o saft o sånt, då brukar det funka.

På tal om Thilda, nu e det dax att hämta henne!!

haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)