onsdag 17 februari 2010

Skööönt!

Mammsen fick komma hem i dag igen, ingen propp alltså, man blir ju livrädd!! Det var vanligt virus som satt sej i lungorna där av ploppande ljudet dom hörde när dom lyssnade. Hon var arg som ett bi att hon behövde ägna en hel dag på akuten... Hon ville ju bara till vårdcentralen för att få pencelin eller nått..

Sen har Lowa helt missuppfattat hela grejen, hon tror att hon kan komma ut genom sidan av magen och även under mina revben, men det e helt fel. Det gör skit ont när hon riktigt karatesparkar i sidan av magen o andra sidan som jag trodde var benen var visst rumpan som putar ut=) Haha.. Hon kanske blir trummis som far sin, gillar slåss i alla fall.

Åååh jag väntar på den jäkla räkningen som vi ska få för vagnen så vi kan hämta den någon gång, men den verkar ju aldrig komma... Bara det inte e sånt där fuffel företag, vi betalar in 5000 sen ser vi kanske inte röken av vagnen=( Men nej så hoppas jag inte att det är.


Haft lite ovanligt besök här i eftermiddag, Madde & Sebbe, inte varje dag man ser dom inte. Kul, fast jag var lite deppig o stirrig av att inte veta hur det var me mamma, sorry Mad!
Thilda tyckte me det var kul me lite oväntat besök.. Sen fortsatte hon stissa o vara glad i soffan, sluta med att hon hoppa o ramla me knäet på en skruv som låg i soffan, VA FAN GJORDE EN SKRUV I SOFFAN?? Inte vet jag i alla fall... Men det gick över efter att fått hjälpa mej laga mat o krydda köttfärsen HELT själv, men den blev faktiskt god må jag säga, ärvt mammas mat gener=)

Nej nu börjar det bli lite segt o skriva, Lowa sparkar under revbenen, AJ UNGE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)