torsdag 4 mars 2010

En dag me fint väder!

Igen, o det e ju väldigt trevligt faktiskt. Men i dag e det sjukt kallt oxå.. Brrr!
Våren börjar närma sig med långsamma steg. <3>

I går när jag hämtat Thilda på dagis fick vi lite besök av Anna, Klara & Emelie. Trevligt med lite besök!! Så det blev lite fika o lek på lekplatsen, när vi äntligen kom dit vill säga... Snön var liksom lite lurig.. Först gick vi uppe på den sen ramla man ner, sen höll det på så, men till slut så var vi framme. Efter bus med kusinen Klara så fortsatte jag och Thilda leka lite ute, hon ville ner till sjön o kolla, vilket vi gjorde.. Men sen ville hon ut på sjön, VISST där e säkert is någonstans under isbadet men jag våga inte testa o bli dyngsur o iskall, men thilda tyckte vi skulle krypa ut där o se om det höll men ja "banga" feg som man e ;)

I dag blir det faktiskt att bara ta det lugnt, fick sjukt mycket känningar efter min lilla runda i snön..
Men i morgon har jag sagt att Thilda ska vara ledig o då har jag lovat att vi ska hitta på något roligt. Så vi får väl se var det bär av.. Hon tyckte Andys lekland, men jag har liiiite svårt att ta mej igenom klätterställningar o åka kana så som jag ser ut nu.. Kanske inte så bra o föda barn på Andys kankse... Men iofs det e ju nära o bra till förlossningen=)

Nej nu blir de röjja lite i köket sen chill!!

Puss puss alla kära läsare... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)