onsdag 17 mars 2010

Höna!


Trött? JA!! så in i helvete.. Fattar ingenting sovit hela natten, sen lämna jag Thilda en stund på dagis sen sov jag mellan 9 och 12, men e ändå SJUKT trött!!
Man kan ju hoppas att hon inte kommer i dag eller i natt, för de pallar jag inte.

I går var jag hemma me Thildis hela dagen.. Hon ville inte till dagis. Vi pussla handla nya vårskor till henne o sen blev det även lite mat på de. Sen följde hon me Micke till tippen & jag passa på o vila i en timme. Sen baka vi prinsessmuffins o sen kom mormor på prinsessfika=) Vi hann me massa saker i går.

Kanske därför ja e så DÖD i dag. O så på allt de så e det föräldrarmöte på Thildas dagis i kväll... Ja som har så himla svårt att sitta upp i längre perioder.

Nu ska ja hämta min höna.. Pössss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)