onsdag 17 mars 2010

Känner sig så vuxen!

Har varit på föräldrar möte i dag, vilket jag iofs varit innan, men i dag kände jag mig verkligen vuxen o som en i "gänget" ingen såg ner på mej för jag var "ung".. Vilket folk "äldre mammor" gjort innan. Men nu e jag en av dom=) Haha + att jag har typ äldst unge på dagis o väntar min andra knodd så då kan man accepteras. Sen e fröknarna helt underbara på Thildas dagis, till skillnad från de andra piss-dagiset.
Jag känner mig trygg med att ha henne där & det känns bra att lämna henne där.
Fick reda på att dagiset e med i "grön flagg" saken.. Ja har ju inte så bra koll på allt det där, så det blir en helt ny upplevelse. Ett miljöarbete med barnen kan man säga " ett miljö dagis" , lära sej återvinna & vara mån om naturen..
Kan behövas! Eftersom jag inte själv e så duktig på de. Thilda får lära mej!

Ja nej nu kommer väl snart Micke hem från repningen, han fick bli lite sen dit i dag eftersom han var hemma me Thilda när jag var på mötet. Thildis hade fått bada i Lowas nya badbalja o sen hade dom lekt frisör. Mys!!

Haj så länge !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)