söndag 18 april 2010

2 sekunder!


2 sekunder har man på sig att säga hejdå till sitt barn, som man inte ska få se på en hel vecka. Sen slits hon från en. Och jävligt otrevligt är allting oxå. Kommer in sura & otrevliga i MITT hus.
Varför dom e sura denna veckan var för att jag ville ha med Thilda på mina syskons kalas i dag, Thildas morbror o mosters kalas, men det gick ju inte för sej. För dom skulle på SÅ mkt viktigare saker, som typ fotboll eller nått. Men det e BRA då vet jag att inte jag heller ska vara snäll o trevlig o låta henne följa med dom på fler saker, fast jag har låtit dom få henne tidigare o sånt om dom har velat de. MEN DE LÖNAR SEJ INTE ATT VARA SNÄLL... För man får ändå bara skit o att jag inte ska bry mig om vad dom gör den veckan hon e hos dom mm.. Va fan e det? Det e ju mitt barn. Tror inte jag skulle sluta bry mig bara för hon inte e här. Som tydligen han kan!!
Ja är så himla trött på det här, det e så himla mkt som inte går rätt till, men man blir bara motarbetad HELA JÄVLA TIDEN, så det kommer aldrig leda någon vart om man inte går vidare till en rätt eller något o det vill man ju helst slippa. Men det GÅR INTE att prata med människan. Bara en jävla massa sms, e så trött på dessa sms.. Hade tagit 5 min o säga en sak på tele än att messa 500 meddelande. Gah!! O att man ska behöva messa hans tjej för att få ett vettigt svar e ju sjukt!! Ja allt e rätt sjukt!! Trött, trött, trött!!

Thilda jag älskar dig i alla fall, och hatar att det ska behöva vara så här... <3 <3


Till något annat.. I dag blir det då kalas som jag nämnde innan, så nu ska jag iväg o köpa något till tvillingarna, men vet inte vad.. Sen blir det väl chill hemma. Lowa o Micke ligger o sover just nu.. De behöver Micke nog, han verka vara så trött i dag "näst in till irriterad" men de kommer ju med tröttheten, men e någon irriterad så blir man själv med de. Och ja e så jäkla känslig nu så det kommer liksom tårar i stället.. =(

Ja en bättre dag i morgon hoppas ja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)