fredag 8 maj 2009

Fett överbett!!



Fett överbett har dock ingenting me inlägget o göra=)
Ja i dag ska jag ha en heeel mys dag me Thilda, har längtat efter det hela veckan. Men nej, bara för att jag haft Thilda har det varit skit mycket på jobbet. Men det e ju bar att få lite pengar i alla fall. Även om man tycker att man jobbar mycket så blir det banne mej inga pengar typ o vidare kul e det inte heller. Men sen kommer man hem vid 4 å då känner man sej ganska duktig. O när man kommer hem till Picke O Thilda blir allt bra.

Denna helgen blir lugn, ungefär samma som förra, men till o me liiite lugnare. Ingen alkohol i alla fall, blev det iofs inte förra heller. Jävligt skönt i bland faktiskt, särskilt dagen efter.
Ja vet inte, ja o Thilda kanske åker ner till Johan & Amelia o leker lite. Thilda älskar att leka me Amelia. Dom e så söta. Sist vi var där skulle jag o Johan handla i Thilda & Amelias affär heeela tiden. Men det var kul "ett tag i alla fall"..

I går var Madde & Niklas här, det blev hockey o fem miljoner flätor på madde, hon skulle ha rasstaflätor, men dom blev sådär va=) Hahahaa...

Nej nu ska jag göra lite frukost till mej o min lilla sunshine.

1 kommentar:

  1. Hur går det med proverna? Med tanke på att du fortfarande inte får dricka....?;)

    SvaraRadera

Ni kan ju alltid slänga in en lite kommentar=)